+45 74 47 23 00 - Døgnvagt +45 74 47 23 00 mojn@alsiadyrehospital.dk

NYHEDER FRA ALSIA DYREHOSPITAL

Er du vores nye dyrlæge?

Familiedyrsdyrlæge søges til barselsvikariat hos Alsia Dyrehospital

Kunne du tænke dig at arbejde på en klinik, hvor din chef har både lyst og tid til faglig sparring?

I Sønderjylland er der bare dejligt at bo. Her er både skøn natur, gode boliger, fantastisk infrastruktur og historiens vingesus, som du møder overalt. Derudover ligger en af lan­dets bedste veterinære klinikker placeret midt i Augustenborg på skønne Als.

Alsia Dyrehospital er en smådyrsklinik. Vi er i alt to dyrlæger, to veterinærsygeplejersker, en VSP-elev og en klinikassistent.

I vores daglige arbejde vægter vi de sociale relationer højt, både i relation til kolleger og klienter. Det skal være fedt at gå på arbejde, og vi skal passe godt på hinanden.

Faglighed, ærlighed og grundighed skinner igennem i arbejdsdagen og klientkommunikationen.

Dyrehospitalet er udstyret med alt det grej, som gør arbejdet både sjovere og bedre. Naturligvis digital røntgen, også til tænder, helt ny ultra­lydsscanner, endoskop, blodprøvemaskiner fra IDEXX, infusionspumpe, god tand­unit, blodtryksmåler, monitors og alt muligt andet.

Vi er med i VetFamily, og vi er ISO-certificeret.

Ønskescenariet

Vi vil rigtigt gerne finde en kollega, som vil være med til at sætte sit præg på dyrehospitalet. Du må også gerne være sulten efter videreuddannelse og interesseret i at få dine egne ansvarsområder.

Alt det med smat

Stillingen er på 30-37 timer. Der er mulighed for at indgå i en vagtordning, men det er absolut ikke en betingelse.

Stillingen skal besættes omkring maj eller juni 2024. Send derfor gerne dit CV på mojn@alsiadyrehospital.dk.

Du kan også kontakte Jette Watson Christiansen på tlf. 7447 2300 eller jette@alsiadyrehospital.dk hvis du har lyst til en indledende snak.

Udkørende landpraksis stopper

Alsia Dyrehospital stopper med udkørende landpraksis 😔

Da jeg kommer til at mangle dyrlægekapacitet i de kommende måneder, har jeg desværre besluttet, at dyrehospitalet lukker ned for udkørende landpraksis fra d. 1. juli 2022.

Jeg kommer til at savne køreturene på de smukke alsiske landeveje og besøgene i stalden hos jer og jeres “heste, grise, køer og får” 🎼 Men når nu vi mangler tid og hænder, så har jeg valgt at fokusere min tid, hvor jeg kan hjælpe flest, og det er på klinikken 🐶🐱🐰🐾

Hvis man har mulighed for det, vil I stadig kunne komme forbi klinikken med hestene til vaccinationer, tandrasp, kiropraktik, mv. Men der vil ikke være mulighed for, at vi kan køre afsted til akutte besøg 🚑