+45 74 47 23 00 - Døgnvagt +45 74 47 23 00 mojn@alsiadyrehospital.dk

Personalet

Jette Watson Kjær

Dyrlæge og ejer

Uddannet dyrlæge på Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet i 2012 med differentiering i hestens sygdomme.
Uddannet Veterinær Kiropraktor ved International Academy of Veterinary Chiropractics, Sittensen, Tyskland i 2012
Ejer af Alsia Dyrehospital siden oktober 2014
Ansat på Alsia Dyrehospital siden 2012
CV:
2011: Externship ved Rood and Riddle Equine Hospital i Lexington, Kentucky, USA
2011: Externship ved Rossdales Veterinary Surgeons i Newmarket, England
2011-12: Studieophold ved Mississippi State University, USA.

Privat bor Jette i Broballe ved Nordborg med sin mand Henrik og deres to piger, Karoline og Kirsten. Henrik er desuden dyrehospitalets pedel og finanschef. Derhjemme har de hunden Frida, som også er dyrehospitalets klinikhund, de to heste Betten og Mussi, 4 høns og en gnaven staldkat.

Line Wøssner Moos

Dyrlæge

Uddannet dyrlæge på Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitets i 2022 med differentiering i biomedicin.

Ansat på Alsia Dyrehospital siden August 2022.

Line bor i Sønderborg med sin mand og deres 2 børn. Drømmer om at udvide familien med en labrador retriever.

Andreas Eriksen

Dyrlæge

Uddannet dyrlæge på Den Kgl. Veterinær- og Landbohøjskole i 1979

Fagdyrlæge i svinesygdomme siden 1984

Tidligere ejer af Alsia Dyrehospital og driver nu sin svine-praksis fra dyrehospitalet

Mille Kaad Hansen

Aut. Veterinærsygeplejerske

Mille har været på Alsia Dyrehospital ca. 1 år som frivillig, for at få noget erfaring, inden hun officielt startede på sin VSP-uddannelse.

Mille startede som VSP-elev på Alsia Dyrehospital i februar 2019 og blev færdig uddannet marts 2022. Mille er efterfølgende blevet fastansat hos os på Alsia Dyrehospital.

Privat bor Mille i Augustenborg med sin kæreste Nicolai og deres 2 katte Terkel og Lullu.

Smilla Koch

VSP-Elev

Smilla har afsluttet 9. klasse på Oksbøl friskole og gået 1,5 år på det blå gymnasie.

Smilla har gjort rent på Alsia Dyrehospital siden 2020 og er d. 01.08.2022 blevet fastansat som vores nye VSP-elev, hvilket vi er meget glade for. 🙂

Privat bor Smilla hjemme hos sine forældre i Holm og har en stor interesse for heste. Hun har selv 2 heste, en islænder Sóley og en dansk varmblod Belize. Hun har også en huskat Bailey og en Cocker Spaniel der hedder Maggie.

Karoline Stærkær

Klinikmedhjælper

Karoline startede hos Alsia i august 2023 og forventer at arbejde hos os 1 års tid som klinikmedhjælper.

Karoline har afsluttet 9. klasse på Nørreskov skolen i Guderup, hvor hun herefter gik 1 år på Vojens gymnastik og idrætsefterskole. Herefter tog hun en gymnasial uddannelse på Alssund gymnasiet på den naturvidenskabelige linje (bioteknologi)

Privat bor hun i et rækkehus i Guderup, hvor man desværre ikke må have dyr. Hun har stor interesse for dyr og deres helbred.